Powstawanie treści bloga i inspiracje

Drodzy czytelnicy, w tym tekście chciałbym pokazać Wam mój sposób na prowadzenie tego blogu.
Jak pewnie zdajecie sobie sprawę by powstał jakiś tekst musi być motywacja do jego napisania. Motywacje są różne, mogą nimi być: szkoła, praca lub myśl, która wpada nam do głowy. W tym przedsięwzięciu chcę połączyć moją i Waszą inicjatywę. O co w tym chodzi ? Pragnę by teksty nie pochodziły wyłącznie z moich własnych doświadczeń, ale także z Waszych chęci do dowiedzenia się więcej na temat depresji. Być może chcecie wiedzieć jak się czuje podczas konkretnych sytuacji, czy jak mogę zareagować (jako osoba zaburzona) na dane zachowanie. Może sami zmagacie się z tą walką tak jak ja i chcecie dowiedzieć się o czymś co jest dla Was ważne. Piszcie śmiało w komentarzach to co o tym myślicie a ja postaram się to zrozumieć i przedstawić mój punkt myślenia.
Ten blog powstał do bycia nie dla mnie i nie dla Was, ale przede wszystkim dla bycia dla NAS.

Rise like Phoenix

Komentarze