CHAD- czym jest ta podstępna choroba

CHAD - Choroba Afektywna Dwubiegunowa, połączenie depresji i manii. Niby proste w zrozumieniu, gorzej w sytuacji, kiedy pacjent nie chce mówić o rzeczach trudnych. W okresach depresji uważa się, że nie ma natłoku myśli, jakież to uproszczenie tego problemu. W depresji jest także jak w manii natłok myśli, ale samych negatywnych, tylko myślenie jest wolniejsze.
W moim skromnym doświadczeniu ( 3 lata psychoterapii i terapii farmakologicznej ) doszedłem do wniosku, że największym problemem w tych dwóch stanach są zaburzenia snu. W okresie depresji pacjentowi nic się nie chce, a w stanie manii jest na odwrót. Zawsze zastanawiało mnie to dlaczego tak to się dzieje. Doszedłem do wniosku, na własnym przykładzie, że sen pozwala mózgowi poukładać pewne rzeczy. Pewnie teraz pomyślicie "Co on może wiedzieć o prawdziwym cierpieniu ?", niestety muszę powiedzieć, że bardzo wiele. Zawsze byłem osobą kreatywną, ale nie byłem tego świadom, dlatego mój mózg nie aktywizował się do końca. Teraz właśnie zaakceptowałem to kim jestem i chcę Wam pomóc w tej trudnej dla ludzi młodych drodze. Dwayne The Rock Johnson, Chester Bennington i Robin Williams byli/ są jak Wy. Tylko oni ze swojego popiołu wyszli jako piękne ptaki i pewnie nie raz do końca życia upadali lub jeszcze (The Rock) upadną, wiedzą jak powstać z popiołów.
Zawsze myślący jak Wam ulżyć ,
Rise like Phoenix.

Komentarze